I LOVE YOU

And finally, efter månaders exil - sitter jag vid ett faktiskt fungerande internet.
Det firar vi med bloggning i rasande takt, och trots att jag hade tänkt göra det utan vidare ursäkter inser jag att jag är skyldig er en. Jag tänker inte lägga någon längre tid på det, men ni ska veta att jag tycker om er - ohälsosamt mycket.
Och vi gillar att se det vackra i tillvaron, inte sant? Ni är vackra. Och jag har en hel hög med vackra och inspirerande saker jag vill visa er.
Det pirrar i magen och jag har ett fånigt litet leende på läpparna - åh, nu är det verkligen på riktigt. Tänk vilka känslor en blogg kan framkalla. Men det är lite fint det med.


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad härligt :)

2009-09-03 @ 08:27:34
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0