Lite om mig..

Favoritmat: Stuvade makaroner och bacon, med lite ketchup så är dagen räddad!
Favoritgodis: Choklad, såklart!
Favoritfärg: Ena dagen är det vitt, andra dagen blått..
Favoritplagg: Klänning & jeans, bekväma basplagg i garderoben.
Favoritämne: Svenska, när jag gick i 5:an (tror jag), skulle man skriva en berättelse, alla skrev 2-3 sidor. Jag skrev 20..
Favoritfilm: Lite oväntat, Air Force One, spänning på hög nivå!
Favoritlåt: Trying to recall, Marie Lindberg. Har ingen aning om varför.

Jag gråter till: Sorgliga filmer om t ex. när folk dör eller skills åt.
Jag skrattar till: Mina vänner, när dom är som konstigast.
Jag dansar till: Allt som det är drag i.
Jag somnar till: Ljuv musik.

Det senaste klädesplagget jag köpt: En vit jättesöt tunika från JC.
Den senaste filmen jag hyrde: "Ska vi slå vad?" Haha, hade tjejmiddag och vi kom inte överens om vilken film vi skulle ta, så då tog vi en som ingen hade sett. Gör aldrig det!
Den senaste skivan jag köpte: Pippi Långstrump? Har inte köpt någon på åratal!
Den senaste accessoaren jag köpte: Stoooooooora glasögon med vita bågar, HM.


Kommentarer
Postat av: julia

mm , kate moss är ju typ hur söt som hellst , och hon har verkligen tallang också !: D

2007-05-05 @ 19:59:06
URL: http://juliaalmen.blogg.se
Postat av: julia

ÅH, choklaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad (':

2007-05-05 @ 20:07:48
URL: http://jsf.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0