Barkaby

OH YES!
Jag har sålt min gamla cykel som har stått i garaget ett bra tag nu, och det var 1100:- rakt ner i plånboken för mig.

Så igår var vi ner till Barkaby Outlet, och mums vilka godbitar som bara stod och väntade på mig!
Allt från världens läckraste jeansjacka till ett par übersöta ballerinas.

Jag vet jag har lovat mig själv köpstopp till Paris, men jag kunde inte låta bli att ta hem den där söta kjolen från Lee.
Okej, det kanske blev två, men den andra var faktiskt till lillasyster min.

När jag kommer hem upptäcker lysande jag att den söta kjolen som var till lillasyster inte passar alls.
Halva rumpan såg man..
Sånt älskar vi.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tihi, var också på Barkarby Outlet igår! Trevligt ställe det där :)

2007-07-26 @ 17:53:41
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se
Postat av: Olaiastri

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-03-04 @ 12:13:25
URL: http://olaiastri.20six.fr

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0