Ärligt talat

image329

Jag har varit en väldigt dålig bloggare på senaste tiden, och ni ska veta att det är jag mer än väl medveten om!
Självklart så vill jag ju bättra mig, men jag vet inte om det är helt möjligt.

När jag startade den här bloggen i april så hade jag en väldig massa fritid och inget skolarbete att prata om.
I somras så hade jag lov och då bloggade jag på, det var inte ovanligt att det blev 5-6 inlägg på en dag.
I höstas så började jag en ny skola med hårdare regler och då blev det en massa hemarbete, dock hann jag med att blogga ändå.
I oktober/november så hade jag ett långt blogguppehåll, då jag hann tänka efter och när jag kom tillbaka så ändrade jag mitt bloggande och skrev fler "kvalitetsinlägg" istället för att bara skriva en massa inlägg för att hamna på Mest Aktiva-listan. Detta gjorde mig till en definitivt lyckligare bloggare.

Detta kanske låter väldigt seriöst, men det jag egentligen försöker säga är:
Den här bloggen är min baby och jag kommer att fortsätta blogga i all evighet, men just nu inte mer än ett par inlägg i veckan.

I hope you are understanding!

Kommentarer
Postat av: Lenita

man ska blogga så som man känner för! :)

2008-01-17 @ 22:13:50
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Bettie

haller med, kvalitetes-inlagg ar mycket battre an sma, korta snutta! :)

2008-01-18 @ 03:17:58
URL: http://www.mylifeaftersweden.com
Postat av: zabina

vi förstår !

Jag tänkte kika in för att säga TUSEN TACK för armbandet, det är underbart! tacktack. Hoppas din helg är förtjusande :)

2008-01-19 @ 13:08:35
URL: http://zabinaa.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0