Jag vill ju ha kööööööörkort

God kväll (natt?)
Har inte skrivit mycket idag då jag flängde runt i västerås och letade resväska.
Hittade en för priset 1 990:-, übersöt kan jag tala om.

Sedan beordrade jag min privatchafför (mormor ;) att köra runt i stan för att leta spännande saker som jag kunde fotografera och sedan skicka  till Aftonbladet.
Långsökt? Inte alls.

För jag vill ju verkligen ha pengar. Jag vill inte. Jag behöver faktiskt.
Att jag nyss gjorde av med någon annans 1200 kroner bekymmrar mig inte ett dugg.
Vad tror du, är Lyxfällan nästa steg?

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha smart sätt att käna lite extra cash :P
Va konstigt :/ Men jag beställde därifrån
i våras, det kanske är därför?

2007-07-04 @ 10:14:51
URL: http://hall0nmojs.blogg,se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0