Nej, det är sant

Nu har jag, som många andra, blivit tagen av Julia.
Så nu ska jag sno lite tid av era liv och säga sex underliga saker om mig.
Det blir svårt. Inte för att jag inte är underlig, utan för att det jag gör som är underligt för andra är ju fullkommligt normalt för mig.

Så, därför tar jag hjälp av funktionen "Ring en vän".

*Pip* *Pip*
F: Hej nörd.
Jag: Hej bimbo. Säg sex underliga saker om mig.
F: Hur ska jag veta det, du är ju heeeeeeelt normal?
Jag: Du hjälper mycket, tycker jag?
F: Hela du är underlig, huvud, axlar, händer, mage, ben, fötter!
Jag: Jag hittar nog på något själv.
*Pip* *Pip*

Det är det som kallas äkta vänskap..

Sex underliga saker som du inte visste om mig:

1.
Jag skaffade MSN när jag var sju (är det normalt!?)

2. Är jävligt rädd för grodor

3. När jag var 10 råkade jag smälla till min 4-åriga lillasyster i ansiktet. Det var verkligen inte med meningen, men jag blev så arg när hon inte ville gå ur badrummet, jag var bajsnödig..

4. Jag är en snäll människa i själen, det där över är absolut inget som kommer upprepas

5. Har en förkärlek till småbarn (förutom min lillasyster då)

6.
Är beroende av Hubba Bubbas gröna tuggummi.. Så goda

REGLER:
Varje person börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Jag skickar det vidare till:
Eftersom en massa redan gjort denna lista skickar jag inte vidare den till någon, utan alla som läser det får helt enkelt göra det om dom vill..
Eller är det förbjudet? :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah, jag har också slagit ett syskon i ansiktet, dock lillebrorsan, man tycker de förtjänar det ibland ;)

2007-07-01 @ 19:52:09
URL: http://millstone.bloggspace.se
Postat av: Mia

hihi jag har varit på kalas hos Morfar :) Nyss duschat, snart packa väskan ;D

2007-07-01 @ 20:10:44
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Mia

Ja usch kullerbyttor är hemskt :( Jag behöver aldrig göra det på Idrotten, för jag skadade ryggen/nacken engång i 4:an :/ Sen dess har jag inte behövt göra kullerbyttor, så jag int skadar mig igen i nacken/ryggen :/

2007-07-01 @ 20:22:17
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: ERICA

nej hon är bara för söt :D

2007-07-01 @ 20:24:50
URL: http://aspelut.blogg.se
Postat av: Madsmarit

Very interesting & professional site.

2010-02-17 @ 11:13:41
URL: http://madsmarit.3steps.com

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0